
Miten voikin koiruus olla onnellinen tästä lajista....

Piti vielä ottaa A....

...sekä puomi,hyviä vinkkejä saatiin ja niitä kokeillaan seuraavalla kerralla(vauhtia liikaa, kontaktit missataan).

Lopuksi otettiin rengas, joka oli oikealla korkeudella, sitä Sunny aluksi aina vierastaa, mutta kun saa yhden hypyn mentyä niin sit sujuu ihan ok.

Nyt meillä alkaa loma, joten harrastamaan kerkeää päivälläkin :)
Kuvat: Kirsi Lonka

Kommentit